ואחרי כל זה: זנדברג "הוכח שהסכם הגרעין נחוץ"

איתי גדסי No Comments on ואחרי כל זה: זנדברג "הוכח שהסכם הגרעין נחוץ"

באופוזיציה יש מי שמזלזל בנאומו של נתניהו והנחיצות בביטול הסכם הגרעין עם איראן שהציג | במרצ דווקא סבורים שהסכם הגרעין נחוץ ובמחנה הציוני מספקים לנתניהו עצות כיצד לטפל בזירה הבינלאומית בכל הנוגע למאבק באיראן

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תקיפת סיעות האופוזיציה את הקואליציה והעומד בראשה מוכרות אך בעת האחרונה, כאשר מדובר על נושאים בטחוניים, נראה כי השיאים עולים וגבהים מפעם לפעם. הערב, בוחרים בסיעות האופוזיציה המרכזיות – המחנה הציוני ומרצ – לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו חרף ההישג המודיעיני העצום שהציג ועל אף ההוכחות לשקר האיראני ההולך וגדל מתחת לאפו של הסכם הגרעין המסוכן עם המעצמות.

יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג אמרה: "נתניהו הוכיח הערב שהסכם הגרעין נחוץ, והלחיץ מדינה שלמה במטרה לשחק על חרדות אזרחי ישראל. הישג מדהים וחשוב של המוסד. פעולתו מוכיחה לעולם שהאיום הגרעיני היה אמיתי. לכן טוב שהסכם הגרעין הגיע בזמן ומגן על מדינת ישראל ועל שאר העולם. מה שנתניהו עשה היום זה להלחיץ מדינה שלמה בנאום מצוחצח באנגלית שמשחק על חרדות אזרחי ישראל".

‏יו"ר סיעת המחנה הציוני ומרכז האופוזיציה יואל חסון אמר: "אני מתרשם מאוד מעבודת המודיעין ומהיחידות המדהימות שמביאות הישגים מודיעינים כאלה משובחים. פחות מתרשם מההצגה ומההופעה של בנימין נתניהו‬⁩ שהיא בעיקר פוליטית. ראש ממשלת ישראל לא צריך הצגה כזו כדי להעביר מסר לדונאלד טראמפ. הגרעין האיראני הוא בעיה ובבעיה כזו מטפלים בשקט ולא בהצגות".



0 תגובות